meisje_met_ijsje

Dupon in de pers

Interessant artikel in Bakkerswereld – maart 2021

Lees verder Bakkerswereld IJs als omzetmaker maart 2021

Fantastisch artikel in Distrifood.
Softijs- en milkshakeverkoop in de supermarkt.

https://www.distrifood.nl/dupon-plus-benders

 

‘‘Verkoop van ijs is een feestje‘‘

bron: Bakkerswereld mei 2020

 

Onderstaand twee sprekende items uit dit artikel.

Ice Choco

IJskoffie is al sinds enkele jaren een echte hype, zowel voor consumptie op locatie maar ook to go, merkt Wilma Nijssen van Dupon Nederland. ‘Naast de reeds bestaande ijskoffie-smaken lanceren wij nu ook de Ice Choco. Een heerlijke aanvulling op basis van chocolade. IJskoffie leent zich bij uitstek voor het maken van creatieve concepten, dat is wat de klant wil en waar de ondernemer zijn pijlen op moet richten!’

Ook Slush blijft een ongekend populair product. ‘Een heerlijke verfrissing, in vele smaken verkrijgbaar, snelle bediening. Alle slushsiropen van Dupon worden AZO vrij geleverd. De design en techniek van de I-PRO slush-apparatuur zorgen voor een unieke machine met een energiebesparing van wel 30 procent, aantrekkelijke uitstraling door ledverlichting en een bijzonder kwaliteitsproduct.’

Cashsysteem

Het elektronisch cashsysteem, de Luna E-cash softijs- en shakemachine, is volgens Nijssen niet alleen één van de grootste trends, maar ook dé doorbraak in de softijsmarkt. ‘Dit systeem geeft de mogelijkheid om met bankpas, mobiel of geldinworp te betalen. Het grote voordeel is dat de klant zonder geld op zak toch ’n ijsje of shake kan tappen. Dit alles zonder inzet van personeel, bediening geschiedt door de consument zelf en de garantie voor een hoog ‘fun’-element De machine is zeer klantvriendelijk en van alle gemakken voorzien, uiteraard met de vertrouwde Luna kwaliteit.’

Door het combineren van specifieke bakkers-producten met softijs ontstaan soms hele mooie creaties, benadrukt Nijssen. ‘Denk aan een verse donut waarin softijs gespoten wordt of een grote ronde oublie vullen met softijs. Dat zorgt voor heerlijke smaakexplosies. Door originele combinaties te bedenken scoren bakkers hoge ogen en zal het rendement toenemen.’

 

Lees hier het volledige artikel

Milkshake al jarenlang een klassieker – artikel Misset Horeca – april 2021

Lees hier het gehele artikel
special milkshakes Horeca Misset april 2021